Strony

wtorek, 30 października 2012

Coś z innej beczki...

Już niedługo wejdzie nowy odcinek Hellsing'a. Wchodzi on 26 grudnia tego roku. Nie wiem czy napewno ale jak widziałam trailer to chyba tak. Tą datę mam zaznaczoną w kalendarzu aby nie zapomnieć ale jak znam siebie to chyba moją ulubioną anime nie zapomne. Więc mam nadzieje, że powiadomiłam niektóre osoby, które czytają mojego bloga, że tego dnia jest premiera Hellsing'a :D.
Coś z innej beczki może popisze jakie jeszcze warto obejrzeć anime. Hellsing nie jest jedyną ulubioną animą. Polecam też serdecznie Kuroshitsuji, Code Geass, Elfen Lied, Death Note, Bleach, oczywiście Naruto, Ao no Exorcist i wiele innych. Możecie pisać mi w komentarzach jakie znacie anime a ja mogę odpisać czy obejrzałam czy też nie.
Pozdro TheManga

3 komentarze:

  1. Togainu no Chi ! Ta anima wciągnęła mnie cholernie... :P No i oczywiście Hellsing. Nie mogę się doczekać grudnia.. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ale pamiętaj co powiedział *Keuske " Akira! "

      Usuń