Strony

czwartek, 6 grudnia 2012

Kolorki :3

Może dodam trochę kolorków :D. Ostatnio dodawałam same czarno-białe, znudziło mnie to więc zrobiłam 4 kolorowe rysunki :). Będzie ich więcej oczywiście ale na razie wstawiam tyle.
Oto Natsu z animy Fairy Tail. Poleciałam z tym rysunkiem przez miasto żeby był kolorowy :D.

No tego gostka kojarzycie z góry ale kota już nie :). Jest to mały Happy leżący na głowie Natsu :D.
A oto Ciel Phantomhive z Kuroshitsuji. Tą anime polecam gdyż jest to moja druga z ulubiony zaraz po Hellsingu rzecz jasna :D.

A to jest... nie wiem kto ale zajebistą ma kokardę na głowię więc narysowałam :D.
No to są te cztery rysunki ale później będzie więcej. Oceniajcie, komentujcie i mam nadzieje że wam się podoba :D

5 komentarzy:

  1. Super Ci wyszły! Najbardziej podoba mi się trzeci i pierwszy, choć wszystkie są super :) Świetnie rysujesz włosy :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie uważam, że trzeci mi nie wyszedł ale dzięki :D. A włosy to mi wcale nie wychodzą :P.

      Usuń
  2. Nie ma za co.. ;)
    Pierwsze wymiata. <3
    Fajnie, że narysowałaś Cwela. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. WoW ! Ale Ty masz talent!
    Zazdroszczę! Tylko po co rysujesz tak dużo tych pokemonów xD
    zapraszam do siebie nasze-beagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń