Strony

niedziela, 21 października 2012

Japanicon 3 - Recenzja

 Na początku chciałam przeprosić za to, że tak długo nie napisałam recenzji o Japaniconie 3 ale miałam problemy z internetem no i szkoła :D.


 
 Nie przedłużając powiem, że nie mogę się doczekać kolejnego konwentu o tej tematyce. Było multum paneli o różnych tematykach, wiele różnych stoisk z zakupami no i oczywiście można było poznać nowe znajomości :).
 Oczywiście musiałam kupić przypinki różnego rodzaju no i oczywiście z Alucardem :D

Aaa no i 10 część Hellsing manga. Nie miałam pojęcia, że będe miała w posiadaniu tej oto części :)

 Kupiłam jeszcze uszka kocie ale już mi się nie chce robić zdjęć. Polecam chodzenie na konwenty różnego rodzaju nie tylko manga i anime. Jak chcecie jechać na kolejny konwent anima i manga, i nie tylko polecam MCM comic con expo odywa się w Anglii więc nie wiem czy pojadę :P. Jeśli ktoś by chciał i mógł postaram poszukać jakieś strony o tym, ale wiem tylko, że to się odbywa w maju i nic po za tym :D.
 Pozdro TheManga

5 komentarzy:

  1. Zapinki są mega, najbardziej podoba mi się ta z Alusiem. :3 Bardzo dziękuję za ,,broszkę" z Cwelem i Sebkiem. XD Fakt, faktem, takie konwenty są świetne, szkoda, że nie byłam, no, ale cóż - trudno.. może za rok. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się chętnie w przyszłości wybiorę ;) Mi również najbardziej podoba się przypinka z Alucardem, choć wszystkie są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń