Strony

środa, 5 grudnia 2012

Code Geass

 Może gdy już napisałam, że zmieniłam bloga to wstawie już coś :).
 Te rysunki przectawiają Anime Code Geass, którą gorąco polecam.
 Jest to C.C., która uratowała Leloucha i obdarzyła go darem Geass. Ma zielone włosy ale nie chciało mi się już kolorować więc zrobiłam biało-czarne.
 A oto sam Lelouch Lamperouge,który otrzymał moc Geass , jednak jego prawdziwe imię to Lelouch vi Britannia. Skrytykował swojego ojca dlaczego nie podjął żadnych działań, aby zapobiec morderstwu swojej matki dlatego on i jego siostra Nunnaly Lamperouge zostali wysłani do Japonii.
 Mam nadzieje, że moje rysunki wyszły w miarę, komentujcie i oceniajcie.
Pozdro TheManga


3 komentarze:

  1. Hehe, niezły tatuś. Jak już byli w tej Japonii to mogli do Klanu Manji iść, Yoshi by się ucieszył. XD Rysunki fajne, tylko szkoda, że nie w kolorze... :< I czekam za więcej!
    Ps. Nie chciałabyś może lepszego napisu w nagłówku..? Mogę Ci zrobić. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko możesz mi zrobić jak masz czas :). wiem postaram się kolejne w kolorze :D

      Usuń
    2. Stronę z logami już Ci przesłałam, ale mogę zrobić jeszcze taki jeden ode mnie. ;) Taki prezent na Mikołajki. Tylko Ci wtedy prześlę z kompa. :>
      Ps. Koniecznie! Pamiętaj, kolor dużo daje.

      Usuń